1C maslahatlari bepul!

Biz 24/7 ishlaymiz. Mutaxassislar istalgan vaqtda sizning savollaringizga javob berishga va kerakli maslahat va qo‘llab-quvvatlashni mutlaqo bepul berishga tayyor.

Sizning arizangiz qabul qilindi!

Mutaxassislarimiz qisqa vaqt ichida siz bilan bog'lanadi, barcha savollaringizga javob beradi va maslahat beradi.

Yopish

1C: CRM nima

1C: CRM nima 06 dekabr 2024

1C:CRM - bu mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish uchun yaratilgan dastur. Ushbu tizim savdo, xizmat ko'rsatish va marketing bilan bog'liq asosiy biznes jarayonlarini avtomatlashtirish imkonini beradi.

Ilova, funksionallik, afzalliklar

Dastur turli o'lchamdagi kompaniyalar uchun mos keladi va mijozlar bilan ishlash samaradorligini oshirishga qaratilgan. Boshqa 1C mahsulotlari bilan integratsiyalashuv tufayli tizim o'zaro ta'sirning to'liq tsiklini tashkil etishga yordam beradi - birinchi aloqadan tortib, takroriy sotuvlargacha.

1C: CRM hal qiladigan asosiy vazifalar:

  • Savdolarni boshqarishni soddalashtirish va ularning shaffofligini oshirish. 
  • Aniqroq strategiyalar yaratish uchun mijozlar ma'lumotlarini tahlil qiling. 
  • Savdo, vazifalar va marketing faoliyati samaradorligi haqida hisobotlar yarating. 
  • Mijozlarga tegishli hujjat aylanishini avtomatlashtirish. 

1C:CRM ning asosiy funktsiyalari

1C yechimi mijozlar ma'lumotlarini saqlash, ularning ehtiyojlarini tahlil qilish va o'zaro aloqa sifatini yaxshilash uchun qulay vositalarni taqdim etadi.

  • Mijozlarning ma'lumotlar bazasini, jumladan, aloqa ma'lumotlarini, o'zaro aloqalar tarixini va shaxsiy imtiyozlarni saqlash. 
  • Bituvlarni boshqarish: soʻrovlar yaratishdan tortib to sotish jarayonini yakunlashgacha. 
  • Xodimlar uchun vazifalarni rejalashtirish va monitoring qilish. 
  • Pochta jo'natmalari, so'rovnomalar va reklama aktsiyalari kabi marketing faoliyatini avtomatlashtirish.

1C:CRM turli sohalarda talabga ega: savdo va xizmat ko'rsatishdan tortib ishlab chiqarish korxonalarigacha. Bu asosiy mijozlar hisobi tizimiga muhtoj bo'lgan kichik korxonalar uchun, shuningdek, katta mijozlar bazasi bilan ishlaydigan yirik tashkilotlar uchun bir xil darajada foydalidir.

1C:CRM ni joriy etishning afzalliklari:

  • Ma'lumotlarni markazlashtirilgan saqlash, bu yo'qotish yoki takrorlanish xavfini kamaytiradi. 
  • Umumiy operatsiyalarni avtomatlashtirish orqali samaradorlikni oshiring. 
  • Moslashtirilgan yondashuv orqali mijozlarning sodiqligini oshiring. 
  • Savdo va marketing bo'limi ishini to'g'ri tahlil qilish qobiliyati.

Tizim, shuningdek, boshqa 1C mahsulotlari bilan integratsiyalashgan bo'lib, buxgalteriya hisobi, inventar nazorati yoki loyihalarni boshqarish kabi jarayonlar o'rtasida o'tishni soddalashtiradi. Bu kompaniyalarga mijozlar bilan ishlash va ularning biznesini boshqarish uchun bir martalik yechimni taqdim etadi.


Ushbu maqolani ulashing

Havola nusxalandi!

1C bo'yicha maslahatlar bepul!

Biz 24/7 ishlaymiz.Bizning mutaxassislarimiz istalgan vaqtda sizning savollaringizga javob berishga va kerakli maslahat va yordamni mutlaqo bepul berishga tayyor.

Ismingiz
Telefon raqami

Tugmani bosish orqali siz Maxfiylik siyosati rozilik bildirasiz va shaxsiy ma'lumotlarning etakchi jamoa tomonidan qayta ishlanishiga rozilik bildirasiz.

Keling, birgalikda ishlashni boshlaylik!

Biz 24/7 ishlaymiz. Mutaxassislar sizning biznesingiz uchun yechim topadilar. Ular sizning barcha savollaringizga bepul javob berishadi, maslahat va yordam berishadi!

Tugmani bosish orqali siz Maxfiylik siyosati rozilik bildirasiz va shaxsiy ma'lumotlarning yetakchi jamoa tomonidan qayta ishlanishiga rozilik bildirasiz.

Ismingiz
Telefon raqami